فروشگاه اینترنتی
1402/07/07   تاریخ بروزرسانی :
    •  
    • 0
    • جمع :

سیاست ها و استراتژی ها

بازگشت
چشم انداز:
ما در صدد هستیم که در پاسخ به نیازهای لجستیکی واحدهای صنعتی و خدماتی جزو شرکت‌های ممتاز و معتبر بین‌المللی باشیم.
شرکت سایپالجستیک، یک شرکت لجستیکی طرف سوم می باشد که درصدد است با تکیه بر مدیریت سیستمی و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای پیشرفته برنامه‌ریزی و ردیابی در حوزه لجستیکی با برخورداری از ناوگان بزرگ ریلی و جاده‌ای و  داشتن پایانه های مجهز حمل و نقل، خط پیشرفته و مکانیزه بسته بندی قطعات صنعتی و نیز نمایندگی های فعال فروش و سفارشی سازی خودرو، اولین، بزرگترین و پیشروترین شرکت لجستیکی طرف سوم کشور و از معتبرترین شرکت‌های لجستیکی بین المللی باشد.

مأموریت:
شرکت حمل‌ونقل چندوجهی سایپا، یک شرکت لجستیکی است که:
1- ارائه کلیه فعالیت‌های بازرگانی در امور واردات و صادرات
2-خدمات حمل‌ونقل در نقش متصدی حمل ( Carrier )
3 – خدمات حمل‌ونقل ترکیبی ( جاده‌ای - ریلی - دریایی - هوایی )
4- خدمات حمل‌ونقل درنقش بارفرابر ( Forwarder )
5- خدمات حمل‌ونقل ترانزیتی
6- خدمات تکمیلی لجستیک اعم از برنامه‌ریزی دریافت، نگهداری و توزیع کالا
7 – ارائه خدمات مشاوره و مهندسی در امور لجستیک


استراتژی:
شرکت سایپا لجستیک در سال های اخیر با اتخاذ رویکرد جدید، جهت ایجاد نگاه سیستماتیک به مقوله لجستیک و حرکت به سمت برندسازی در صنعت حمل‌ونقل کشور فعالیت‌های گسترده و همه جانبه‌ای را آغاز کرده است. اتخاذ سیاست ایجاد تنوع خدمات در کنار افزایش تعداد مشتریان و سازماندهی مناسب و ایجاد راه‌کارهای مناسب جهت کسب سهم عمده فعالیت‌های لجستیکی گروه سایپا و سایر شرکت ها از جمله این اقدامات به ‌شمارمی‌رود.

ارزش‌ها:
اعتقاد و افتخار به عضویت در صنعت لجستیک کشور
عنایت خاص به منافع مشتریان در جهت برآوردن نیازهای آنان
تلاش در جهت حفظ و تأمین منافع ذینفعان که منجرب به رضایت‌مندی ایشان گردد
تعامل سازنده با جامعه و ترجیح مصالح اجتماعی به منافع فردی و سازمانی
اعتقاد به کرامت انسانی، توانمندی‌سازی و مشارکت در سازمان
توجه به اثربخشی، کارایی در انجام فعالیت‌ها و حرکت در مسیر تعالی