فروشگاه اینترنتی
1397/07/22   تاریخ بروزرسانی :
    •  
    • 0
    • جمع :

سیاست ها و استراتژی ها

بازگشت

((سند استراتژی شرکت سایپا لجستیک))
 
چشم انداز:
ما در صدد هستیم تا در راستای ارائه خدمات لجستیکی(حمل و نقل چند وجهی،بسته بندی،انبارداری) معتبرترین برند شرکت شرکت لجستیکی طرف سوم(3pl) در افق سال 98 در ایران باشیم.
ماموریت (بیانیه سازمان):
شرکت سایپا لجستیک با تکیه بر سرمایه انسانی ماهر،دانش و تکنولوژی روز و تعهد به ارزش های اخلاقی، ایجاد منافع اقتصادی و ارزشهای پایدار برای کلیه ذی نفعان از طریق:
  • خدمات زنجیره لجستیک(حمل و نقل،انبارش، خدمات  گمرکی، بسته بندی، مونتاژ مدولار)
در این راستا، اولویت اصلی شرکت سایپا لجستیک ارائه خدمات به کلیه شرکت های گروه با هدف مدیریت هزینه و سایر شرکت های مرتبط با صنعت با هدف سودآوری، در سطح بین المللی می باشد.
استراتژی ها:
  1.  نفوذ در بازار: از طریق افزایش سهم بازار در گروه سایپا و توسعه بازاریابی در خارج از گروه می باشد.
  2. تنوع همگون: از طریق ارائه خدمات لجستیکی یکپارچه در داخل و خارج از گروه.
اهداف سه گانه شرکت:
بلند مدت(98):
  1. مدیریت فرآیند های لجستیکی مورد درخواست گروه، در قالب یک شرکت 3pl .
  2. کسب درآمد 80% درآمد شرکت از داخل گروه و 20% از خارج گروه.
میان مدت(97):
  1. افزایش سهم بازار کسب و کارهای خارج از گروه به میزان حداقل 7% سالانه .
  2. گام برداشتن در جهت ارائه خدمات لجستیک یکپارچه در سطح بین المللی .
کوتاه مدت(96):
  1. افزایش فروش به میزان 20%(بر اساس سیاست های گروه) .
  2. کاهش هزینه ها به میزان 5%
  3. افزایش سهم بازار به میزان 10%
  4. افزایش رضایت کارکنان به میزان 10%
  5. ایجاد زیر ساخت های لازم جهت ارائه خدمات لجستیک یکپارچه و نوین
  6. استفاده 100% از ظرفیت های شرکت
 
crm نرم افزار سایت ساز کاریک